Když omezené přání duplikuje kouzlo, je duplicitní kouzlo, které kouzlo nebo omezené přání?

13

Pokud se k překonání kouzla použije kouzlo omezené přání , je to skutečný nebo účinek omezené přání reprodukovat efekt kouzla?

Kouzlo Sor / Wiz na 7. úrovni omezené přání [univ ] ( PH 248)

lets you create nearly any type of effect. For example, a limited wish can do any of the following things.

  • Duplicate any sorcerer/wizard spell of 6th level or lower, provided the spell is not of a school prohibited to you.
  • Duplicate any other spell of 5th level or lower, provided the spell is not of a school prohibited to you.
  • Duplicate any sorcerer/wizard spell of 5th level or lower, even if it’s of a prohibited school.
  • Duplicate any other spell of 4th level or lower, even if it’s of a prohibited school.

...A duplicated spell allows saving throws and spell resistance as normal (but the save DC is for a 7th-level spell). When a limited wish duplicates a spell that has an XP cost, you must pay that cost or 300 XP, whichever is more. When a limited wish spell duplicates a spell with a material component that costs more than 1,000 gp, you must provide that component.

Vím, že to vypadá , jako by to nikdy nezáleželo, takže tady jsou místa, kde to dělá. (Možná bude třeba odpovědět na jednotlivé dílčí otázky v závislosti na tom, jak odpověď řeší hlavní otázku.)

  • Může se použít omezené přání pro zdvojení efektu kouzla Drd 4. stupně reinkarnate [trans] ( PH 270), aby bylo kouzlem doprovodu kouzla Sor / Wiz na 6. úrovni kontingenční situace [evoc] ( PH 213)? To znamená, že kouzlo reinkarnovat mohou být obvykle úroveň 12 Kolečko je pohotovostní 's společník kouzlo, ale jako společník kouzla omezené na 6. úrovni nebo nižší kouzla, což je Je pravděpodobné, že duplicitní kouzlo reinkarnace nebude dostupné jako kouzlo společníka události . Poznámka: Souvisí s touto otázkou .
  • Může se použít omezené přání , aby se duplikoval efekt kouzla Sor / Wiz třetí úrovně jazyky [div] ( PH 294), takže takový efekt lze umístit do menší kroužek ukládání kouzel ? To znamená, že typická verze jazyka kouzla jazyka se vejde do menšího kruhu ukládání kouzel , ale omezené přání duplikace kouzla jazyky nemusí.
  • Může se použít omezené přání pro duplikování vlivu kouzla Clr na 4. úrovni imbue s pravopisnou schopností [evoc] ( PH 243), aby splnili předpoklady vytvoření menší kroužek ukládání kouzel ? Pravidlo imbue with spell ability je předpokladem pro vytvoření kruhu ukládání kouzel , ale omezené přání imbue with magic ability nemusí být předpokladem pro vytvoření této položky.
  • (Všimněte si, že i když je možné 3 , měl by sesbírat pravděpodobně spíše přátelský duchovní než (v závislosti na čtení) výdaje 300 XP denně za crafting na em> es.)

        
    dané Hey I Can Chan 02.10.2015 11:04

    2 odpovědi

    8

    Ne, ale ...

    Pokud duplikujete efekt kouzla a záchrana DC, která se vyskytuje, je pro kouzlo na 7. úrovni, pak se mi zdá, že efekt, který dostanete, je efekt na 7. úrovni. (A proto není vhodný pro události, kroužky ukládání kouzel atd.)

    Ale Limited Wish také říká, že může "vyrobit jakýkoli jiný efekt, jehož úroveň výkonu je v souladu s výše uvedenými efekty". Zdá se, že byste si jen mohli přát:

    • "Přeji si, aby mé kouzlo pro případ nouze dostalo do něj zapuštěné převtělení reinkarnace."
    • "Přeji si, aby mé kroužky ukládání kouzel dostaly kouzlo jazyků zapojené do něj."
    • "Chtěl bych se setkat s" kouzlem s kouzelným schopností ", což je předpoklad, zatímco kouzelný předmět se dnes vyrábí."

    Myslím, že všechny tyto efekty jsou "v souladu" s původní sílou duplicitních efektů kouzla.

        
    odpověděl 02.10.2015 23:42
    7

    Pokud hrajete omezené přání, kouzlo, které duplikujete, trvá na úrovni sedmiletého kouzla, ačkoli kouzelné efekty jsou na úrovni šesté úrovně kouzla nebo nižší.

    Způsob, jakým čte řada záchvatných efektů s omezeným přáním, vypadá to, že kouzlo RAI duplikuje efekty, nikoliv odlévání kouzla. Ty odléváte omezené přání a jeho účinky jsou to, co si vyberete, což je šesté úrovně kouzla v síle nebo nižší efekt. Kouzla se stávají již hodnocenými z hlediska výkonu a ty čtyři kategorie (kouzla kouzelníků, kouzla bez kouzelníků, kouzla zakázaných kouzelníků, zakázané kouzla bez kouzel) jen načrtávají, kolik větší síly vytváří tyto efekty s vaším omezeným přáním.

  • Získáváte efekt Reincarnate, ale ne na úrovni kouzel Reinkarnate.
  • Z důvodu stejného důvodu nemůže být uložen efekt s omezeným účinkem.
  • Podle Pravidla pro vytváření kouzelných položek musí být kouzlo obvykle známé známým jako požadavek, ale ...

    Note that all items have prerequisites in their descriptions. These prerequisites must be met for the item to be created. Most of the time, they take the form of spells that must be known by the item’s creator (although access through another magic item or spellcaster is allowed).

  • Zdá se mi, že to znamená, že pro vytvoření položky potřebujete pouze efekt, nikoli casting kouzla. A co byste použili existující Ring of magic-storing jako šablonu pro novou, aktivovat prstence a přidat efekt do nového? Účinek prstenu, který se snažíte udělat, není jako kouzlo, je to jen velmi související efekt; nezachováváte kouzlo sám v ringu, jako byste s hůlkou. Z tohoto důvodu bych tvrdil, že omezené přání by fungovalo pro tento účel.

        
    odpověděl 02.10.2015 15:27

    Přečtěte si další otázky týkající se značek