Můžete zaujmout okamžité kouzlo akce, když odlétáte jedno kulaté kouzlo.

13

Přišel na sub-editor / r / pathfinder_rpg a udělalo mi to divu, je možné provést okamžité kouzlo akce, když odnesete jedno kouzlo?

Myšlenka byla, že někdo může na začátku odlévat Summon Monster , zaútočila a vyslala Emergency Force Sphere jako okamžitý krok k zablokování útoku a pokračujte v natáčení Summon Monster.

Pro mě to vypadá špatně, protože byste musel přemístit své zaměření na odhodlání kouzla Summon Monster, abyste se soustředili na casting Emergency Force Sphere a podle mého vědomí, pokud ochotně snižujete soustředění na kouzlo, které je obsazeno, je to stejně jako při kontrole koncentrace a kouzlo se ztratí.

Zdálo se, že dotyčná osoba byla přesvědčena, protože v popisu kouzla nebylo uvedeno, že byste ji neměl používat, měl to být životaschopný. (Přestože Pathfinder je jednoznačně pravidlem-může, ne pravidla-nemůže hrát).

Chtěla jsem vás oslovit a zjistit, jestli máte nějaké informace jedna nebo druhá.

    
dané misterducky 15.04.2016 05:15

2 odpovědi

29

Práce z pravidla uvedená zde se zdají být jako ne.

Běhám na tohle myšlení.

Jak je uvedeno v části Casting time:

  • Kouzlo, které trvá 1 kolo, je plnohodnotná akce. Vstupuje do platnosti těsně před začátkem vašeho kola v kolu poté, co jste začali kouzlit. Po ukončení kouzla se budete chovat normálně.
  • Když zahájíte kouzlo, které bude obsahovat 1 kolo nebo delší, musíte pokračovat v soustředění od aktuálního kola do ... dalšího kola (alespoň ). Pokud ztratíte koncentraci před dokončením odlévání, ztratíte kouzlo.

A z podkapitolu Koncentrace v části Trvání:

  • Při soustředění na jiné nemůžete kouzlit, . Některá kouzla trvají krátce poté, co přestanete soustředit.

Protože Summon Monster má dobu odlévání 1 kola, zdá se mi, že byste museli přerušit soustředění, aby sesadili silovou sféru, a tak ztratili odhalení Summon Monster.

    
odpověděl 15.04.2016 05:55
-9

Vaše dotčená osoba má pravdu: Můžete nalézt nouzovou sféru , když uprostřed odlévání zavolat monstrum .

Nejprve není v textu nouzová sféra , který ji výslovně zakazuje.

V textu není nic popisujícího akce, které zakazují použití okamžité akce během jiné akce. Podle popisu #, okamžitá akce může být provedena kdykoli - i když to není vaše řada, a "Nemůžete použít jinou okamžitou akci nebo rychlou akci, než po příštím zatáčení, pokud jste použili okamžitou akci, když v tuto chvíli není vaše řada ... Nemůžete také použít okamžitou akci, pokud jste plochá. " Zdá se, že se jedná o celý rozsah pravidel, jimiž se řídí, kdy nelze použít okamžité akce . Neexistuje žádný zákaz proti tomu, aby se nepoužívaly okamžité akce při odhalení jiného kouzla.

Okamžité akce jsou založeny na rychlých akcích ; Text, který popisuje ty, výslovně uvádí, že rychlé akce mohou být použity k vkládání kouzel a není nic, co by bylo nemožné, když už odnesete jiné kouzlo. Existuje také řádek "Můžete podniknout rychlou akci kdykoli, kdy byste normálně měli dovoleno přijmout bezplatnou akci."

Zní to jako část na volných akcích nás na další místo, které bychom měli vypadat .. A zdá se, že ani během jiných akcí nejsou zakázány žádné. Ve skutečnosti, při pohledu na popis Typy akcí , je dokonce i tento řádek: "Můžete provést jednu nebo více bezplatných akcí při normálním dalším postupu. " Takže existuje výslovná podpora pravidel pro přijetí volné akce při provádění dalších akcí - a tedy i podporu pro rychlé nebo okamžité jednání za stejných okolností.

Uvedli jste, že koncentrace je nezbytná pro kouzelnictví a máte pravdu o tom; Je uvedeno zde , že "Pokud začnete kouzlit, ale něco, co zasahuje do vaší koncentrace, musíte provést kontrolu koncentrace nebo ztratit kouzlo. " Nicméně seznam okolností, které vás nutí provádět kontroly koncentrace , ne zahrňte "kouzlo odlévání" - ve skutečnosti není v tabulce nic srovnatelného.

Pokud neexistují žádné důkazy o tom, že casting kouzla jako okamžitého zásahu zasahuje do jakéhokoli jiného kouzla, které by se mohlo odehrávat ve stejnou dobu, musím říct, že RAW podporuje vašeho přítele.

Oh, a vy popisujete Pathfinder jako hru "pravidla-can", což znamená, že vám umožní pouze něco udělat, pokud je něco výslovně povoleno pravidly. Mýlíte se s tím. Věci, které tato pravidla výslovně nepovolují, zahrnují psaní světského textu pomocí psaní materiálů ze seznamů vybavení, oblékání a odvádění nepromokavého oblečení a přetížení člunu, dokud se nepoklesne. Všechny tyto věci a další jsou povoleny. Pathfinder není hra ani pravidla ani pravidla - hra nemůže být; Stejně jako většina her na hraní rolí je to "pravidla - neúplná."

    
odpověděl 15.04.2016 06:03

Přečtěte si další otázky týkající se značek