Může druid v divokém tvaru Ape používat zbraně?

6

Takže včera v noci jsem vařil novou postavu a měl to na mysli. Zatímco jsem četl téma divokého tvaru z PHB, nemohl jsem najít nic, co by vyloučilo možnost proměnit v opice / obrovskou opici, která může mít Spear / Club .

Je to možné?

    
dané Rafael Costa 23.03.2017 18:05

1 odpověď

6

Ano, druid divokého tvaru může mít kopí.

Podívejme se na příslušná pravidla pro divoký tvar:

Your game statistics are replaced by the statistics of the beast, but you retain your alignment, personality, and Intelligence, Wisdom, and Charisma scores. You also retain all of your skill and saving throw proficiencies, in addition to gaining those of the creature.

A tato část:

You can’t cast spells, and your ability to speak or take any action that requires hands is limited to the capabilities of your beast form.

Vzhledem k tomu, že si zachováváte duševní statistiku a lidoopi mají protichůdné palce, není důvod omezit divokou druidovou opici z použití jakékoliv zbraně.

Jediná otázka je, že se uplatní zbraňová způsobilost? Moje rozhodnutí je ano, musí se uplatnit vaše dovednosti v jakýchkoli zbraních, neboť znalost je měřítkem dovedností a znalostí pomocí nástroje / objektu. Mou myšlenku, že zbraně jsou vyloučeny z pravidla divokého tvaru, je prostě to, že většina zvířat nemá palce, které jim umožňují pracovat s jakýmkoliv úspěchem.

A opět, i když vaše DM praví, že vaše znalost neplatí, neznamená to, že ji nemůžete použít; to prostě znamená, že ji nemůžete používat také.

    
odpověděl 23.03.2017 18:30

Přečtěte si další otázky týkající se značek