Je částečně upgradovaný magický předmět užitečný?

6

Frank Fighter má sadu +2 plného talíře. Je na dlouhé cestě s Cathy Crafterovou a chce, aby upgradovala své zbroje na +3, používaly pravidla pro tvorbu při dobrodružství.

Rozdíl v ceně je 5K GP, což znamená překročit dvacet dní skutečného času, nebo deset, pokud Cathy převezme +5 DC a urychlí to.

Mimo 4 hodiny / den, kdy pracuje Cathy na brnění, může Frank stále nosit jako obyčejné brnění +2, nebo je to nepoužitelné, dokud nedokončí upgrade?

    
dané Geoffrey Brent 15.06.2018 08:26

2 odpovědi

4

Nejsou zde žádná pravidla

Pravidla pro vytváření kouzelných položek nezmiňují, že položka je nepoužitelná aktualizováno. Takže můžete očekávat, že uvidíte tabulku variant , protože každý GM bude řídit, nicméně oni to nejlépe vidí.

Pokud se však domníváte, že vytvoření kouzelné položky vyžaduje, abyste nejprve získali jeho světskou verzi a poté použili reagencie a požadované kouzelníky, aby se změnily magicky, pak by nebylo nemyslitelné, že zatímco někdo pracuje okouzlujete vaši kouzelnou věc, zvláště pokud potřebujete napsat ruiny nebo použít citlivé materiály ( magické spotřebiče ), aby tato položka během procesu nebyla k dispozici.

Osobně bych řekl, že tento předmět je pro okouzlující období nepoužitelný, s malým rizikem zničení celého procesu, pokud ho ignorujete a stejně ho použijete. Stejně jako když jste kriticky postiženi, nebo kriticky zaškrtnete kontrolu pomocí položky nebo nějakou jinou vhodnou okolnost. Ale já bych prostě neztrácel úsilí tvůrce jednoduše proto, že položka je používána, i když není plně upgradována, protože to ovlivňuje Bohatství podle úrovně skupiny a zbytečně jim zbytečně ztrácí čas, což je proti mně Rule of Cool .

    
odpověděl 15.06.2018 13:50
3

Ano

Za prvé, při vytváření položky nemusíte strávit dny po sobě. Můžete si ji vyrobit z poloviny (i když zaplatíte zlato vpředu), chvíli přejdete na dobrodružství a pak ji dokončete později:

The caster can work for up to 8 hours each day. He cannot rush the process by working longer each day, but the days need not be consecutive, and the caster can use the rest of his time as he sees fit.

Jediný limit je, že nemůžete začít pracovat na nové položce, dokud nedokončíte tuto:

A character can work on only one item at a time. If a character starts work on a new item, all materials used on the under-construction item are wasted.

Pokud máte spěch, můžete položku postavit uprostřed dobrodružství, ačkoli je to neoptimální:

If the caster is out adventuring, he can devote 4 hours each day to item creation, although he nets only 2 hours' worth of work. This time is not spent in one continuous period, but rather during lunch, morning preparation, and during watches at night. ... Work that is performed in a distracting or dangerous environment nets only half the amount of progress (just as with the adventuring caster).

Nic z těchto pravidel nenaznačuje, že částečně aktualizovaná položka není použitelná. Uchovává své staré vlastnosti, dokud není proces vytváření položek dokončen, a navíc získá nové vylepšené schopnosti.

Položku můžete stále nosit i při upgradu. Nepracuješ na něm neustále, jen v patách prostojů během dobrodružství. Žádné pravidlo neříká, že musíte zařadit nějaký předmět do práce, ale i kdyby DM říkal, že to uděláte, postava by vám mohla na jednu hodinu předat svou přilbu, nebo si půjčovat rukavici, když jste jídlo a tak dále.

Zdroje: Vytváření magické položky (Core), Magická tvorba položek (Konečná kampaň)

    
odpověděl 15.06.2018 14:47

Přečtěte si další otázky týkající se značek