Má jízda na velkém stojanu jako střední nebo menší postava vliv na útok v libovolné kapacitě?

8

Malý nebo střední stvoření zaujímá jeden čtverec a velké stvoření obvykle zaujímají čtyři. Znamená to, že malé nebo střední stvoření na velkém horu bude mimo dosah útoků, které mají jen 5 stop? Znamená to také, že takový jezdec bude potřebovat zbraně na dosah, aby zaútočil na nepřátele sousedící s jeho mountem?

    
dané Balacertar 04.10.2016 18:51

2 odpovědi

10

Mounted Combat říká

A horse (not a pony) is a Large creature and thus takes up a space 10 feet (2 squares) across. For simplicity, assume that you share your mount’s space during combat.

(Důraz na můj.) Obecně to znamená, že bytí na koni nebude chrání jezdce a že jezdec nevyžaduje zbraň s dosahem na útok na nepřátele.

    
odpověděl 04.10.2016 18:59
1

Toto téma není správně řešeno v základních pravidlech Mood Combat. To bylo řešeno v Errata poté, co se stále objevuje v oficiální hře Pathfinder Society. Zde je návod, jak se to provádí v PFS po uplatnění errata:

  • Pro oba útoky a obranu považujete za obsazování všech vašich nájezdových čtverců. Tak můžete zaútočit z jakéhokoliv náměstí, kde vaše hory zabírá, a nepřátelé vás mohou napadnout na libovolném náměstí, které váš horu zaujímá. Pokud je jeden čtverec vašeho horu zasažen Fireballem, pak se dostanete také do ohnivé koule.
odpověděl 02.01.2019 04:20

Přečtěte si další otázky týkající se značek