Jak mohou konstrukty používat kouzlo?

2

V Pathfinderu v současné době se snažím navrhnout několik setkání s předpokládanou lodí duchů (ve skutečnosti #

>

Jedním z největších problémů, které mám v plánu, je skrýt skutečnost, že na palubě lodi je silná masivní síla animovaných objektů loď. Také si myslím, že potřebuji nevýhodu v případě, že se animované kanony nakonec stanou nerozvíjeny od procesu, jak se animovat. Takže jsem přemýšlel, že objekt s okouzlujícím postupem se bude po zlepšení animace držet svých vylepšení? Pokud ne, by konstrukce mohla být postavena na míru tak, aby držel hůlku a pomohl nějakému pomocníkovi vyměnit použité hůlky?

    
dané Areadbhair 17.12.2015 15:30

1 odpověď

3

Stavy animace objektů Animate (důraz moje):

An animated object can be of any non-magical material. You may animate one Small or smaller object or a corresponding number of larger objects as follows: A Medium object counts as two Small or smaller objects, a Large object as four, a Huge object as eight, a Gargantuan object as 16, and a Colossal object as 32. You can change the designated target or targets as a move action, as if directing an active spell.

Takže očarované objekty nejsou platným cílem.

Také konstrukce by mohla být postavena na zakázku držet Wand, ale nebyla by použita Wand. Hůlky se aktivují pomocí Spell Trigger:

Activation: Wands use the spell trigger activation method, so casting a spell from a wand is usually a standard action that doesn't provoke attacks of opportunity.

A chcete-li používat Spell Trigger, musíte mít kouzlo na seznamu tříd:

Spell Trigger: Spell trigger activation is similar to spell completion, but it's even simpler. No gestures or spell finishing is needed, just a special knowledge of spellcasting that an appropriate character would know, and a single word that must be spoken. Spell trigger items can be used by anyone whose class can cast the corresponding spell. This is the case even for a character who can't actually cast spells, such as a 3rd-level paladin. The user must still determine what spell is stored in the item before she can activate it. Activating a spell trigger item is a standard action and does not provoke attacks of opportunity.

Animované objekty nemají žádné úrovně třídy.

    
odpověděl 17.12.2015 15:38

Přečtěte si další otázky týkající se značek