Je možné "nabíjet" čaroděječka / warlona několika krátkými odpočinkami?

20

Takže podle zázraků multiclassingu je možné se ubírat jak v kouzelníkovi (kouzelnických bodych), tak ve Warlocku (nám Pact Magic), který vytváří užitečné kombinace, které mění vaše nevyužité kouzlo kouzla Pact Magic na čarodějnické body díky schopnosti "flexibilního lití"; PHB101.

Teď si představte, že začnete svůj den jako druhá úroveň čarodějnice, druhá úroveň Warlock. Úspěšně jste mohli začít s 4 hodinami od začátku svého dne v meditaci a krátkém odpočinku (4 krátké odpočinky), abyste převedli každou ze svých 2 kouzelných kouzel o kouzelném kouzelném warlu na 8 kouzelných bodů. Cokoliv s tímhle zní špatně?

    
dané MrShoggs 01.09.2017 18:10

1 odpověď

29

Nemůžete je udržovat jako body kouzla, protože:

You can never have more sorcery points than shown on the table for your level. (PHB 101)

Ale z nich můžete vytvářet kouzla, jako

The created spell slots vanish at the end of a long rest. (PHB errata v1.0)

Takže ano, můžete "stohovat".

    
odpověděl 01.09.2017 18:19

Přečtěte si další otázky týkající se značek