Jak se zabývají automatickými úspěchy ve Starém světě temnot a neúspěchů a neúspěchů?

8

Řekněme, že mám disciplínu Potence na úrovni 3. Mám 3 automatické úspěchy (buď jsem strávil krev, nebo jsem je měl ve výchozím nastavení v závislosti na vydání). Hodím si sílu 4 proti obtížnosti 6. Pak ...

1) Vložím 1, 1, 1, 5, botch. Je to počítání jako botch, i když mám automatické úspěchy? Nebo můžu ztratit automatické úspěchy a převést to na jednoduchý výpadek?

2) Sbalím se 1, 1, 5, 5. Ztrácím 2 úspěchy a narazím 1 doleva, nebo mám všechno 3 neporušené?

atd. Myslím, že alespoň V20 Corebook to neřeší.

    
dané Baskakov_Dmitriy 15.07.2016 01:11

2 odpovědi

1

Automatické úspěchy na Rolls

Po dokončení rolování se přidávají automatické úspěchy. Pokud válec vyústí v botch, ignoruje ho a výsledkem rolí je počet automatických úspěchů. Nikdy nemůžete mít výsledek nižší než počet vašich automatických úspěchů.

Automatické úspěchy z bazénů s kostkami

Stránka 250-251 anglického vydání V20 popisuje automatické úspěchy testů , které nevyžadují roli . Ve skutečnosti vytváření role, když máte více úmrtí než cílové číslo, znemožňuje takto získaný automatický úspěch. Nemůžete se obtěžovat tímto automatickým úspěchem, jelikož nemáte dovoleno využívat tohoto pravidla.

    
odpověděl 15.07.2016 08:11
2

Na stránce 250 knihy pravidel (v části Botches):

If you score at least one success, even if that success is cancelled out and additional 1s remain, it's just a simple failure.

V sekci Vynaložená vůle (str. 267-268):

A player may spend one of her character's Willpower points to gain an automatic success on a single action. Only one point of Willpower may be used in a single turn in this manner, but the success is guaranteed and may not be cancelled, even by botches.

Pod Potence (str. 192):

Each dot that the vampire has in Potence adds one die to all Strength-related dice rolls. Further, the player can spend one blood point and change his Potence dice into an equal number of automatic successes to all Strength-related rolls for the turn.

Další zmínka o automatickém úspěchu v pravidlech by nám mohla pomoci najít řešení:

Hodnota pravé lásky (str. 493-494):

This Merit grants you one automatic success on all Willpower rolls, which can be negated only by a botch die.

Tato konkrétní řada automatických úspěchů určuje, jak může být zrušena. Víme, že automatické úspěchy založené na Willpower nemusejí být zrušeny a že skutečné úspěchy, které jsou napájeny True Love, mohou být, ale pouze jedním způsobem. Pro mě to naznačuje, že automatické úspěchy z Potence mohou být zrušeny.

Odtud stačí, abychom zjistili, jestli tyto kostky také zabrání tomu, aby se střety vyskytly. Zpět na stránku 250.

If none of your dice comes up a success, and one or more dice are dice showing 1, the roll is a botch. If you score at least one success, even if that success is canceled out and additional 1s remain, it’s just a simple failure.

Musíme nyní rozhodnout, který věta je důležitější. Tučná věta naznačuje, že automatické úspěchy nemohou bratru zabránit, ale formulace větné frakce znamená, že by místo toho vedly k selhání. Na základě formulace ve True Love, která uvádí, že automatické úspěchy mohou být zrušeny šarvátkami, bych tvrdil, že větě kurzívou je důležitější a že protože tak málo efektů poskytuje automatické úspěchy, v této části nebyly zahrnuty.

Tím by byl váš první příklad selhání, jelikož všechny tři by zrušily vaše kostky Potence. Druhý příklad by pak byl úspěchem jednoho.

tl; dr: Automatické úspěchy fungují jako normální úspěchy v botách, pokud není uvedeno jinak.

Doufám, že to pomůže!

    
odpověděl 15.07.2016 03:16

Přečtěte si další otázky týkající se značek