Můžete použít Hero Point více než jednou pro určitý účel v kole?

3

Ve verzi 2E jste nemohli použít Hero Point vícekrát za kolo pro stejný účel.

Unless otherwise noted, spending a hero point is a reaction, taking no time. You can spend as many hero points as you have, but only one hero point on any given benefit per round. You can spend hero points for any of the following things.

Takže byste mohli použít Hero Point k nákupu Fatigue a jeden k Zlepšení Roll, ale nepodařilo se použít Hero Point k Zlepšení Roll na váš útočný válec a pak ho použijete pro Zlepšení Roll na Tvrdost zachránit, když zjistíte, že The Trap má toto jméno, protože jeho oblečení se projevuje při běhání.

Myslel jsem si, že 3E má stejnou věc, ale ta linie chybí.

Unless otherwise noted, spending a hero point is a reaction, taking no time, and you can spend as many hero points as you have. You can spend hero points for any of the following:

Mohu získat potvrzení, že se tato věta neobjevuje někde jinde v základní knize, errata nebo v edici Deluxe Anniversary?

    
dané Sean Duggan 14.06.2017 16:31

1 odpověď

3

Osobně jsem si prohlédl pouze dva zdroje.

Příručka knihy Herní knihy DC Adventure (první verze M & M 3E pro tisk) obsahuje text, který jste citovali na stránce 21.

Herní příručka Deluxe Mutants and Masterminds Hero (3E) provedla některé změny "originální" knihu 3E (která sama o sobě dělala drobné změny knihy DC Adventures). To znamená, že na straně 20 má stejný text.

Podle nejaktuálnější verze pravopisu ve formátu PDF / PDF je tedy pravidlo potištěno: můžete použít tolik, kolik chcete za kolo, a můžete je utrácet na stejnou věc pokud se vám líbí.

Zkontroloval jsem závity Errata u starého nádrže atomového myšlení a podíval jsem se na novější na armádu Ronina. Obě z nich nevyvolávají žádné chyby týkající se tohoto pravidla.

Zdá se tedy, že ve verzi 3E můžete použít pro každý efekt více hrdinů pro stejný efekt .

Stejně jako u všech RPG, je to nakonec až na vaše GM . Pokud říkají "ne", odpověď je "ne", bez ohledu na to, co kniha říká.

    
odpověděl 15.06.2017 02:43

Přečtěte si další otázky týkající se značek