Může se stvoření skrýt před nepřítelem zasaženým úkolem Gloom Strike?

3

Záchranná akce Gloom Strike ( Drow of the Underdark 54) má svůj užitek

Your sneak attack creates an aura of magical darkness that impedes your target’s vision for 3 rounds. The target takes a −4 penalty on Spot checks and treats all other creatures as having concealment. Neither darkvision nor low-light vision pierces this effect, though the ability to see through magical darkness does. Any spell with the light descriptor suppresses the effect.

Je skrytí vytvořené výkonem Gloom Strike dostačující pro to, aby stvoření používalo skrytou dovednost k tomu, aby se skrýval od toho zasaženého nepřítele? Pokud ano, po skrytí může skryté zvíře zabránit útočnému útočníkovi?

    
dané Simon 02.05.2015 13:09

1 odpověď

2

Ne opravdu

Gloom Strike pokrývá požadavek Skrýt "krytí nebo skrytí", ale ne požadavek "nemůže být přímo pozorován". Cíl je částečně oslepený, tudíž skrytí, ale ne úplně slepý: stále vás může pozorovat (a pravděpodobně by to).

Pokud jste měli verzi Hide in Plain Sight, která ještě vyžadovala krytí nebo skrytí (např. Dark template z Tome of Magic ), můžete se skrýt. Pokud jste skryli, vaše útoky by se pak kvalifikovaly pro poškození bonusem Sneak Attack .

    
odpověděl 02.05.2015 17:18

Přečtěte si další otázky týkající se značek