Můžeš obsadit a držet Produce Flame a pak ovládat zbraň a štít?

20

Text z kouzla produkuje plamen čte:

A flickering flame appears in your hand. The flame remains there for the duration and harms neither you nor your equipment. The flame sheds bright light in a 10-foot radius and dim light for an additional 10 feet. The spell ends if you dismiss it as an action or if you cast it again.

Důraz na můj. Druid v naší straně požádal naše DM, jestli je schopen hromadit plamen v temné jeskyni, pak se rozhodne, že s ním neútočí, a bude mít štít a meč. Cílem je pokračovat ve vydávání světla, protože nemá kouzlo světla. Tvrdí, že jelikož plamen neškodí jeho vybavení, je schopen držet štít nebo meč s ohnivou rukou bez problému.

Je to v pořádku udělat RAW, nebo něco nám chybí?

Jedná se konkrétně o to, že ne se ptá o casting kouzel s mečem v ruce. Chce zbraň po odlévat a držet plameny.

Související, ale ne stejná otázka: 1 , 2 a>, 3 .

    
dané R. Barrett 01.07.2018 03:21

2 odpovědi

21

Můžete použít ruku držící plamen pro jiné věci

:

What happens when you cast Produce Flame and want to grapple with a hand that is on fire? Is this hand considered not free?

Produce flame—the flame doesn't prevent you from using the fiery hand.

Vzhledem k tomu, že plamen nepoškodil vás nebo vaše zařízení, můžete s rukama bezpečně držet další věci.

    
odpověděl 01.07.2018 04:23
10

Toto pravidlo nezakazuje.

Rozhodování o D & D má tendenci brát věci zcela doslova a přímo a princip je, že pravidlo říká přesně to, co říká, a už ne, pokud DM nerozhodne jinak.

Vytvoření plamene říká, že v ruce se objeví plamen. Neříká, že nemůžete mít ani v ruce zbraně, ale není popsán pevný předmět, který by vás zakázal držet zbraň, a neříká, že nemůžete také držet předmět v ruku.

Všechno, co říká, je to, že zůstane tam po celou dobu trvání (10 minut, nebo dokud se plamen nepoužívá k útoku v rozmezí, nebo pokud ho odmítnete nebo znovu kouznete). Držet zbraň nespouštěje žádnou z těchto podmínek.

Pokud tedy pravidla DM jinak (jako je jejich výsada), nic vám nezastaví držení zbraně ve stejné ruce, kterou držíte plamen.

    
odpověděl 01.07.2018 03:55

Přečtěte si další otázky týkající se značek