Smrtitelná obrana / kritický zásah

8

Při výpočtu škody na úspěšném kritickém zásahu zdvojnásobíte škody způsobené smrtící obranou?

    
dané FrancisJohn 14.07.2016 22:01

1 odpověď

11

Další škody kostky se obvykle používají samostatně v kritickém zásahu

Pravidlo Compendium o násobení poškození říká

Sometimes damage is multiplied, such as on a critical hit. Roll the damage dice and add all modifiers multiple times. Total the results. Extra damage dice over and above a weapon’s normal damage, such as those dealt by precision damage abilities…, are never multiplied. (17)

Důraz na můj. To zahrnuje "extra 1d6 bodů poškození jakoukoli lehkou zbraň nebo jakoukoli zbraň, na kterou se používá Weapon Finesse feat", získané z feat Deadly Defence ( Complete Scoundrel 76).

    
odpověděl 14.07.2016 22:16

Přečtěte si další otázky týkající se značek