Mohu nakládat a kreslit stejnou zbraň v jediné zatáčce?

11

Hraji úroveň 4 Eldritch Knight, který bude používat dlouhý meč a bič s dvojitým wielderovým výkonem, který jsem si udělal na úrovni 4. Jak se ukázalo, nemohu v rukách kouzlit se dvěma zbraněmi, takže jsem měl myslet na něco.

Mohu použít jednu zbraňovou interakci z dvojitého wielderového výkonu na jednu zbraň?

You can draw or stow two one-handed weapons when you would normally be able to draw or stow only one.

Myslel jsem na následující pořadí událostí.

  • Začnu obrat oběma zbraněmi v rukách
  • Vložím bič
  • Používám plamen zeleného plamene s dlouhým mečem jako škody 1d10 + GFB
  • Kresl jsem bič znovu.

Je to možné nebo něco přehlížím?

    
dané darnok 24.12.2018 15:05

3 odpovědi

26

Dual Wielder umožňuje pouze kreslení / uložení druhé zbraně

Váš plán by v posledním kroku upadl, protože dostanete jen jednu volnou interakci objektu na jedno kolo.

Od "Další aktivita na vaší trase" (PHB, s. 190) :

You can also interact with one object or feature from the environment for free, during either your move or your action. For example, ... you could draw your weapon as part of the same action you use to attack.

[...]

If you want to interact with a second object, you need to use your action.

Funkce Dual Wielder vám nedává dvě volné interakce s položkami, takže můžete kreslit nebo uložit dvě zbraně současně místo jedné. Kreslení a uložení stejná zbraň se samozřejmě nedá provést současně, takže by bylo zapotřebí dosáhnout dvou interakcí.

Relevantní výhodou funkce Dual Wielder (PHB, s. 165):

  • You can draw or stow two one-handed weapons when you would normally be able to draw or stow only one.

V současné době by váš plán fungoval pouze tehdy, kdybyste čekali, dokud se znovu neobjevíte nebo znovu nenahradíte, nebo pokud zjistíte, že máte způsob, jak mít dvě akce (např. spěch , akční náraz atd. ), takže máte další akci, pomocí něhož můžete bič znovu kreslit.

To znamená, že zelený plamen , protože jsem chápete to, nevyžaduje, abyste odložil bič, protože nevyžaduje komponentu Somatic a materiálová složka je "zbraň" (SCAG, s. 143). Dále říká:

As part of the action used to cast this spell, you must make a melee attack with a weapon...

Takže byste mohli přeskočit všechny tyto bičování žonglování a jen vrhněte kouzlo s vaší akcí, používejte svou čepel v ruce (druhá ruka je irelevantní).

    
odpověděl 24.12.2018 15:28
7

Krátká odpověď? Ne.

... protože Dual Wielder nedává dvě interakce s zbraněmi. To dělá vaše jedna zbraň interakce postihnout dvě zbraně najednou. Nenechá to rozdělit, nedovoluje to dvakrát použít na stejnou zbraň. Umožňuje jen kreslit oba zbraně najednou nebo oba oba najednou

    
odpověděl 24.12.2018 15:28
0

Ne, protože nakreslení bičů na konci turnu není součástí vašeho pohybu ani vaše akce.

You can also interact with one object or feature of the environment for free, during either your move or your action. For example, you could open a door during your move as you stride toward a foe, or you could draw your weapon as part of the same action you use to attack.

Když si uložíš bič, uděláš to, aby ses kouzlo (protože potřebuješ volnou ruku).

Když nakrátko nakreslíte bič, není to v žádném případě. Vaše akce je u konce. Pokud jste se pokusili o to "během vašeho přesunu", tak jsem také zakázal, protože (1) můžete během vašeho přesunu nebo akce jednat s objektem buď a již jste s ním během vašeho styku akce a (2) co je důležitější, kreslení zbraně usnadňuje váš pohyb.

    
odpověděl 25.12.2018 03:33

Přečtěte si další otázky týkající se značek