Otázky se značkou 'combat'

2
odpovědi

Je třetí útok postavy považován za sekundární útok?

Hrám fiend totem barbar, takže dostane útok gore. Dostane také třetí útok na úrovni 11. Pokud použije tento gore útok jako svůj třetí útok, udělá tento útok ještě při svém bonusu základního útoku -5?     
dané 05.09.2016 18:26
2
odpovědi

Hledání systému, který umožňuje nastavení záchrany SWAT / rukojemníka

V současné době pracuji na myšlence, kdy tým elitních členů SWAT (skupiny) je ve správný čas na nesprávném místě. Je to situace jako rukojmí, ale je to celá situace hluboce špatně; údajný "teroristický útok" nesedí, oponenti jsou mnohem trénovan...
dané 29.10.2014 01:05
2
odpovědi

Může akce Space Combat získat více než bonus +60?

Pravidla popisující "normální" boj obsahují If a situation calls for two or more bonuses or penalties, simply combine all modifiers together and apply the total to the appropriate Characteristic. The maximum total bonus that can be...
dané 17.04.2015 15:59
1
odpověď

Mohu kouzlo a útok střílet?

Konkrétně se ptám jako úroveň 1 Half-elf Bard. Pokud vím, nemá zatím žádné možnosti dvojího ovládání nebo něco, co tvrdí, že má bonusovou akci k útoku. Takže přemýšlím, jestli budu moci své kouzla obsadit jako bonusové akce a použít svou akci...
dané 28.11.2015 21:41
5
odpovědí

Může masivní poškození vyřadit spíše než způsobit okamžitou smrt?

Předpokládejme, že jak se to stalo včera večer, postava má v úmyslu podmanit spíše než zabít soupeře. Udělala útočný útok, udeřila a deklarovala, že má v úmyslu vyrazit. Vyloučení poškození stačilo k tomu, aby se soupeř snížil na nulovou a zbý...
dané 09.03.2016 01:39
1
odpověď

Odpočítává se odměna BAB od Merthuvialu předtím, než se BAB Power set BAB vyrovná?

Používám starší zbraň Merthuvial ( Barrow of Forgotten Kings , str. 19-21), která částečně vyžaduje zaplacení osobních nákladů ve formě ztráty společnosti BAB ( Zbraně starších , str. 9). Používám však i Divine Power ( Příručka hráče s. 22...
dané 13.10.2017 21:07
3
odpovědi

Jak může lučištník porazit nepřítele, který z jeho vzduchu vytáhne všechny své šípy?

My PC je lukostřelník - lidský archetyp hawkguard warder 5 - který udělal pouze úskalí, které mu umožňují provádět větší útoky a lépe řešit škody s různými útoky. Můj počítač nemá ani zbraně na melee. Nepřítel je také na úrovni 9, ale on...
dané 25.11.2018 03:26
4
odpovědi

Co se stane, když je stvoření zabito mezi útokem a poškozením

Přišel přes scénář, který je trochu lichý: Stvoření narazí na charakter s útokem. Postava má schopnost, která se zabývá poškozením, když je zasažen. Na základě další rozhodnutí škoda z postavy na stvoření se stane předtím, než stvoření p...
dané 27.10.2017 10:48
1
odpověď

Mohou Unchained Monks používat neozbrojené údery těžit z kombinace hukot výstřelů a dvou-zbraní boj?

Mám Unchained Monk na úrovni 1 s bojem proti dvěma zbraněmi. Pomocí plnohodnotné útočné akce s Unarmed Strike Feat dostanu 3 útoky? (Hlavní, FoB, TWF) Jak by se útok útoku změnil?     
dané 14.12.2017 22:32
1
odpověď

Můžete používat pult a stánky při plavání? (a další pozice, které nejsou postaveny)

Situace hry: Warblade s aktivním postojem: Pearl of Black Doubt. Warblade skočí do jezera a je napaden démonskými lidmi s neozbrojeným úderem a pliváním kyseliny. Mohu použít plavební výhodu Stance a jakékoliv možné protiúnavové manévry?...
dané 06.04.2017 16:22